Розділ 13. ІДЕАЛЬНІ ВИМІРИ РОМАНТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У КЛАРНЕТОВИХ КОНЦЕРТАХ К. М. ВЕБЕРА

Автори

Зіновій Павлович Буркацький
Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової
https://orcid.org/0000-0002-3566-0821

Ключові слова:

культурологія, музикознавство, метафізика історії музики, ідеально-релігійні виміри, музична семіотика

Анотація

Третій розділ книги присвячено зразкам семіології музики, які вписуються в пограниччя культурологічного й музикознавчого аналізу, з яких перший орієнтований на впізнавання в артефактах ритуально-культової генези, тоді як другий спирається на естетичну самозначущість типологій форми і жанру в музиці як виді мистецтва. Стильова парадигматика охоплює характеристики обох типів аналізу, але з переважанням епохального розуміння в культурологічному представленні предмета, тоді як музикознавче тяжіє до мистецьких стилів-напрямків.


Ідеальні першооснови націй і мистецьких відкриттів

Сторінки

285-304

Опубліковано

грудня 27, 2022

Деталі щодо доступних видів видань: PDF

PDF

ISBN-13 (15)

978-617-520-423-8

Date of first publication (11)

2022-12-27