Розділ 13. ІДЕАЛЬНІ ВИМІРИ РОМАНТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У КЛАРНЕТОВИХ КОНЦЕРТАХ К. М. ВЕБЕРА
Keywords:
культурологія, музикознавство, метафізика історії музики, ідеально-релігійні виміри, музична семіотикаAbstract
Третій розділ книги присвячено зразкам семіології музики, які вписуються в пограниччя культурологічного й музикознавчого аналізу, з яких перший орієнтований на впізнавання в артефактах ритуально-культової генези, тоді як другий спирається на естетичну самозначущість типологій форми і жанру в музиці як виді мистецтва. Стильова парадигматика охоплює характеристики обох типів аналізу, але з переважанням епохального розуміння в культурологічному представленні предмета, тоді як музикознавче тяжіє до мистецьких стилів-напрямків.
Ідеальні першооснови націй і мистецьких відкриттів
Downloads
Pages
285-304
Published
December 27, 2022
Copyright (c) 2022 Lira-K
Details about the available publication format: PDF
PDF
ISBN-13 (15)
978-617-520-423-8
Date of first publication (11)
2022-12-27